Då kör vi!

Då tänkte jag att än en gång börja blogga så smått och se om det leder någonstans...

Hade en annan blogg tidigare under några månader www.lastinitas.blogg.se Den finns kvar och där kan ni som är intresserade läsa om när jag var gravid och allt som händer i kroppen osv under tiden man är gravid. Den förra bloggen hade jag mest som dagbok då jag var bosatt på Gran Canaria.

Denna gången tänkte jag också ha bloggen som en dagbok och skriva om det mesta i mitt liv med min son, om kärlek och relationer, men även skriva tips och idéer på kost, träning, shopping och heminredning.

Låter detta intressant? Ja då får Ni fortsätta läsa =)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Välkommen till bloggvärlden min fina vän.

2011-02-13 @ 09:36:24
URL: http://mammaemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0