Dagens första

Tänkte försöka blogga från min Iphone, men efter att jag skrivit ett helt inlägg insåg jag att det inte går att redigera texten och att allt bara kom mening efter mening... så nä, inget bra det där. Får väl helt enkelt ta och starta upp min skitdator lite oftare. Behöver verkligen en ny dator för nu kan jag endast vara online via telefonen, mitt mobila bredband bara lägger av, inte alls irriterande....

Anyway...

Natten har varit bra och jag har verkligen fått sova genom hela utan något som helst avbrott =) Förra veckan var nämligen Emilio sjuk och nu sedan i måndags har jag varit upp och ner, men mest ner faktiskt... Men nu mår jag tack vare en massa KanJang, te, alvedon och nässpray mycket bättre. =)

Igår skulle jag och Emelie www.mammaemme.blogg.se egentligen gått ut SALSA, men eftersom Emelie också varit lite krasslig höll vi oss hemma hela helgen och laddar istället inför den 26:e som är nästa tillfälle för dans. Då ska jag icke va sjuk!!!

Salsa, eller all latino musik står mig verkligen varmt om hjärtat. De senaste åren har jag nästan inte dansat till något annat än just detta och I LOVE IT. Man svettas och känner hur mjukare man blir i kroppen för varje gång och hur härligt är inte det ;) Träning och nöje i ett=PERFEKT


http://www.youtube.com/watch?v=pJsEGc3isYs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0