Ja så var det onsdag

Idag börjades dagen med finbesök av lilla Lhea och Emelie.

Emilio och Lhea leker verkligen nu, fast dom bråkar nog lite mest, hehe. men söta är dom =)

Efter besöket kom mor/mormor och hämtade oss så åkte vi till Jula och köpte min efterlängtade massagebrits =) Så nu blir det behandlingar a la Stina på stinas Spa =)  Det är bara till att boka så är ni välkomna.

Köpte även en värme kudde och manikyr/pedikyrset.

Efter Jula åkte vi och köpte en råsaftscentrifug som jag hittat på blocket, så nu ska jag dricka en massa nyttiga juicer, mmmm va  gott...

VAD HADE JAG GJORT UTAN MIN UNDERBARA MOR? ÄLSKAR HENNES SÅ MYCKET ♥



Dagen avslutade jag och Emilio på mormors bageri med söta Anna (en tjej jag jobbat med tidigare)
Vi satt och pratade och mös där inne ett tag, eller ja, jag jagade mest en busig Emilio, men trevligt var det iallafall.



Så här fin är min nya brits och priset endast 995:-




           

Så söt jag är i min nya jacka ♥


                  
Emilio leker så fint på Mormors bageri och Anna berättar om sina framtidsplaner =)


Kommentarer
Postat av: Charlene

Vad kul att du också har börjat blogga :)



Sv: Jag tror också att jag hade blivit besviken om jag sett filmen. Har själv en massa idéer om hur den hade kunnat gjorts iom jag har läst boken.

2011-02-23 @ 23:52:24
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så söt lille muchidulli baby är

2011-03-10 @ 15:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0