Lugn och ro....

Denna söndag har känts otroligt lång... Anna och lille Martin har varit här idag också och även Annas fästman Ramon. Något lugn blir här inte då när dom små busar, men kul ändå med sällskap. Jag har inte varit ute på hela dagen heller, men kände att jag var tvungen att få luft så när dom gick hem packade jag ner Emilio i vagnen redo för sängen och tog en snabbis till Coop där jag fakiskt köpte lite naturgodis och en liten glass, tyckte faktiskt jag var värd det och ja jag blev faktiskt gladare när jag köpt de :) Nu är jag nyduschad och sitter och myser i lugn och ro och inväntar solsidan, Världens bästa serie :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack My friend! Jag saknar dig med massor.

2011-02-14 @ 15:21:34
URL: http://mammaemme.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sinaväd händish? Jag vill ju läsa din blogg mannen.

2011-02-15 @ 15:08:30
URL: http://mammaemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0