The Vårkänslor Is Back =)

Japp det är dom Än sålänge... För vilket underbart väder det har varit idag, dock väldigt kallt...

 

Dagen började med att Emelie kom på en kopp kaffe sen färgade jag hennes och mina egna bryn (fina blev dom)Alltid lika trevligt att få förmiddagssällskap och jag har verkligen blivit lite sällskapssjuk av mig.

När Emelie åkte hem igen tog jag tag i mina sjukt håriga ben (ursäkta att jag är äcklig men har sparat till vaxning) Upptäckte att jag bara hade lite vax kvar men provade ändå och jag hann faktiskt få med båda benen innan det tog helt slut. Gissa om jag är nöjd nu? Lena ben och fina bryn, vilket fräschhets känsla =)

Ikväll skulle vi egentligen firat Emelies man Martin, mest kallad Nisse, som fyllde 30 år i tisdags. Men eftersom dom har en sjuk liten Engla där hemma har det blivit uppskjutit till en annan dag. Jag hoppas dock på att träffa dom iallafall ikväll för jag vill verkligen hitta på något.
Kan tänka mig att ta en drink eller två på en mysig pub i stan eller på Möllan... Men men får snällt vänta och se om det blir någon liten utgång eller ej.

Min syster Anna och hennes fästman Ramon firade 1 år i onsdags och idag har Anna barnpassning av mormor och morfar så dom ska hitta på något. Kanske blir att jag hookar på dom istället, eller så ses vi allihopa vilket hade varit supertrevligt... Men som sagt, vänta snällt och se...


Jag skulle träffat Jenny idag runt 13 tiden men hon är också lite krasslig så det blev att jag packade ner Emilio när han skulle vila och tog en lång runda upp till stan och tillbaka. Några fynd blev det faktiskt också. Hade 25% på KappAhl och 50 kr rabatt på H&M .
Det blev en snygg sportjacka/kofta till Emilio och en snygg vårsjal till mig själv. Så glad man kan bli för så lite.

Igår var jag med en vän och åt frukost på IKEA (verkligen prisvärt och helt OK) 26 kr för oss två =)
Jag har ju tidigare skrivit att jag är helt inne på rosa nu så ett litet rosa doftljus blev det.

Nä nu ska jag kolla till Emilio som sover i vagnen (fortfarande med ytterkläder på) sedan 2,5 timme tillbaka...

TREVLIG LÖRDAG TILL ER!



Fin till ett par långa jeansshorts till våren och en vit t-shirt.


Rosa, korall och blommigt är det nya för mig. Denna kommer passa perfekt till ett par blåjeans, våt topp, korallfärgade ballerina och kanske en beige jacka...

Är så nöjd med mitt söta lilla doftljus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0