Vårkänslor????

Häromdagen hade jag riktiga vårkänslor, men var har dom tagit vägen nu...
Ja undra var med detta vädret... Fyyyy vad kallt det är, riktigt bitande och rå kyla.

Nä fy säger jag!! Hit med våren nu så jag kan använda mina nya plagg från H&M och springa över gatan för ett glas vin eller 10 hehe, på Cuba Café =)

men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge....

På alla ♥ dag köpte jag blommor till mig själv för att pigga upp mitt vardagsrum lite. Det blev rosa tulpaner, har nämligen fastnat för just ljusrosa. Hittade även billiga och fina blockljus på Willys i samma färg.

Så nu är det lite piggare i mitt hem och det faktiskt ger det lite vårkänslor trots det kalla vädret :)






FINT VA?


Kommentarer
Postat av: emelie

vad kärt. I love rosa=)

2011-02-16 @ 22:45:51
URL: http://mammaemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0